3.08.2011

Cezar i gang med sit aktivitetslegetøj

Begge vores hunde elsker aktivitets legetøj og de er rigtig gode til det. Her er Cezar med på arbejde. Da han er en hund som bestemt ikke kan ligge i 8 timer bliver aktivitets legetøj brugt flere gange i løbet af dagen. Og han kan bare det der :) Selvom han bare kan synes jeg at han/vi få rigtig meget ud af det: vi er sammen om det, han har min fulde opmærksomhed, han får succes, han lærer at blive endnu mere tålmodig imens han venter på jeg gør det klart m.m. Ja, vi elsker det og han bliver dejligt træt hver gang selvom det ikke tage særlig lang tid at lave øvelserne :)
Her kan I se ham løse 2 af dem.

2 kommentarer:

Hildur sagde ...

Hej Natasa
Det er så dejligt at se Cezar lave problemløsninger :) . Hvad lang tid var du om at lære ham disse øvelser?

Jeg er selv så dårlig til at optage mine hunde når de laver øvelser, men måske skulle vi finde en dag til at optage nogle videoer sammen :)

Kærlig hilsen
Hildur

Natasa sagde ...

Jeg ved ikke men tror at det alt i alt tog ca. 2 mdr. men vi øvede mindst 2x om ugen.

Ja, nu bliver det snart godt vejr så må vi ud med et kamera :)