3.23.2011

Mine hunde

Nu er jeg den heldige ejer af tre meget livlige hunde J Duna 7år, Ambre snart 2 år og Cujo snart 1år. De har alle brug for at løbe meget og specielt de to unge. Hvorimod Duna kan nøjes med at løbe lidt her og der, men hvis der ikke er noget at løbe efter kan man godt spare sine kræfter J, men Duna bruger også energi ved f.eks. at grave efter mus eller andet mere spændende ting, imens de andre løber og løber. I lørdags var vi ud at gå tur som vi plejer men denne gang huskede jeg at tage kamera med, det er lidt svært at holde styr på tre hunde som løber som lyn og holde fokusset rigtig på den kamera jeg har. Men efter mange uheldige indstillinger fangede jeg nogle gode billeder.
Hvis du har et billede eller to af din hund løbe eller lege ud i naturen må du meget gerne sende det til mig, så vil jeg sætte det ind her på min blog.
Jeg håber at I nyder foråret J
Mange hilsner fra Hildur, Duna, Ambre og Cujo
Ambre

Ambre og Cujo











 Cujo
 Duna











Ambre og Cujo
 










Duna og Cujo











Duna graver efter mus

1 kommentar:

Liza sagde ...

Sikke fine billeder af dine dejlige hunde. Jeg må også snart have kameraet med på gåtur:)

Det er SÅ skønt, at det endelig er forår - ser frem til sommeren med en masse træning og hygge!